E-mailadres vergeten of veranderen? Dit kun je doen!
Weet je het e-mailadres niet meer waarmee je inlogt op Mijn
Simpel? Of wat de e-mail is waarmee je een abonnement bij ons hebt afgesloten?
Geen probleem! Op deze pagina lees je wat je kunt doen. Makkelijk en snel
gefixt!
Inloggegevens opvragen
Zal je net zien: wil je inloggen op Mijn Simpel om je verbruik te checken, weet je het e-mailadres of de gebruikersnaam niet meer! Geen probleem. Die vraag je makkelijk en snel op door je telefoonnummer of klantnummer in te vullen. Dat kan op deze pagina van Mijn Simpel. Je klantnummer vind je in de e-mails die je van ons krijgt. Per mail sturen we je dan een link naar een pagina met je gebruikersnaam. Zo kun je weer inloggen op Mijn Simpel. Snel gefixt!
Simpel abonnement koppelen aan nieuw e-mailadres
Heb je een nieuw e-mailadres of geen toegang meer tot je oude e-mailaccount? Ai, lastig! Je kunt dan bijvoorbeeld niet meer je inloggegevens opvragen. De oplossing? Een adreswijziging van je mail aan ons doorgeven. Daar hebben we wel een paar dingen voor nodig. Waarom? Omdat we zo zeker weten dat jij het echt bent die je e-mailadres wil wijzigen. Zo voorkomen we dat iemand anders toegang kan krijgen tot je account. Iets wat je natuurlijk niet wilt! We hebben daarom een kopie van je identiteitsbewijs nodig. Heb je een verblijfsdocument? Voeg dan de voor- én achterkant toe. Goed om te doen: maak het burgerservicenummer onherkenbaar. Dat hebben we niet nodig om je identiteit te bevestigen. Dit doe je makkelijk met de KopieID app van de overheid. Hieronder kun je de kopie van je identiteitsbewijs toevoegen. Vul ook je nieuwe e-mailadres en gegevens in en druk op ‘Versturen’. We mailen je dan zo snel mogelijk op je nieuwe adres met een bevestiging.