Je telefoon registreren voor de Mijn Simpel app
Met de Mijn Simpel app beheer je alles wat te maken heeft
met je Sim Only abonnement bij ons. Je ziet er je verbruik in, past er je
bundels aan en bekijkt er je facturen. Natuurlijk is dit alleen voor jouw ogen
bestemd. Daarom is onze app extra goed beveiligd en kun je de app pas gebruiken
als je je telefoon registreert. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.
Zo registreer je je telefoon
Je registreert je telefoon zodra je de Mijn Simpel app voor d eeerste keer opstart. Zo doe je dat:
- Open de app.
- Vul je telefoonnummer in.
- Tik op ‘Verzenden’.
- We sturen je nu een sms’je met daarin een code.
- Vul de code in op de Mijn Simpel app.
- Druk op ‘Volgende’.
- Je telefoon is nu geregistreerd! Nu je telefoon is geregistreerd, kun je inloggen. Dit doe je met gebruikersnaam en wachtwoord die je ook voor Mijn Simpel gebruikt. Heb je nog geen account aangemaakt? Druk dan op ‘Ik heb nog geen account’. We sturen je dan door naar een speciale pagina om dit te doen. Meteen een Mijn Simpel account aanmaken? Druk op de knop hieronder.
Geen sms ontvangen? Registreer je telefoon dan via de website
Ontvang je geen sms? Geen probleem! Je kunt ook via onze site je telefoon registreren. In drie stappen is het al gefixt 💪:
- 60 seconden na het versturen van het sms’je verschijnt onder in het scherm de link ‘Registreren via mijn.simpel.nl’. Druk op deze link en kopieer de zesletterige code met het kopieer-icoontje ernaast.
- Klik vervolgens op ‘Open Mijn Simpel website’. Je telefoon opent de webbrowser en vraagt je om in te loggen als je nog niet bent ingelogd. Je komt op de pagina ‘Telefoon registreren’. Plak of vul hier de zesletterige code in.
- Er verschijnt nu een zescijferige code op het scherm. Kopieer of onthoud deze code en plak deze in de Mijn Simpel app. Je telefoon is dan geregistreerd en je kunt nu inloggen op de Mijn Simpel app.